Atelier Materi - Black Oregano - niche parfém
Parfémový extrakt Black Oregano je intenzivní, aromatický koženě-dřevitý parfém, který posouvá hranice tradiční vůně bylin. Exkluzivní parfémová kompozice je postavena na nečekané hlavní ingredienci - oreganu, které zde odhaluje svou divokou hloubku a smyslnou, téměř živočišnou sílu.
extract 50 ml / unisex
Kategorie: | Parfémy |
---|
Od prvního přivonění zaujme vůně jiskřivou svěžestí díky akordům z perské limetky, kardamomu a rozmarýnu. V srdci kompozice se rozvíjí aromatické tóny oregana, které obklopuje krémová textura australského santalového dřeva a kouřová elegance vetiveru. V závěru se vůně usazuje do temného, zemitě-koženého tónu, kde dominují pačuli, oudové dřevo, cistu ladanového a jemné náznaky kůže.
Black Oregano je kontrastní kompozice, jež propojuje světlé, svěží tóny s hlubokou smyslností dřeva a kůže. Výsledkem je vůně plná napětí a rafinovanosti, která ztělesňuje filozofii parfémového domu Atelier Materi.
"Vůně Black Oregano vznikla z odvážného kontrastu, surové esence zavěšené mezi světlem a stínem. Oregano, temné a spálené sluncem, připomíná vůni vyčiněné kůže: divoké, instinktivní, živé. Je to vůně zrozená z napětí. Minerální a smyslná zároveň, kde se suchá svěžest aromatických tónů střetává s žárem kůže," popisuje vznik parfémového extraktu zakladatelka Atelier Materi Véronique Le Bihan.
HLAVA: kardamom, rozmarýn, peruánská limetka
SRDCE: oregano, vetiver, santalové dřevo
ZÁKLAD: pačuli, oud, kůže, absolue z cistu ladanového
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Parfém, architektura a design - to všechno jsou kreativní disciplíny nekonečně zapletené v mysli a práci zakladatelky parfémového domu Atelier Materi, Véronique Le Bihan. Její vůně, které se mají nosit beze strachu, navždy, kombinují dokonalé řemeslo se současnou vizí.
Véronique nahlíží na všechny tři disciplíny – architekturu, design a tvorbu parfémových kompozic – ze stejného úhlu, přičemž cílem je vytvořit krásu a potěšení z čisté hmoty. Tento tvůrčí proces je pramenem její inspirace. Stejně tak bezmezná kreativita, která je patrná již od prvního přičichnutí k vůním Atelier Materi.
Od raného dětství stráveného v Bretani, měl na Veronique největší vliv olfaktorický svět, který ji obklopoval: sluncem prohřátý písek, čerstvě posečená tráva a slaný přímořský vzduch. Nejen díky těmto přírodním vůním se Véronique začala věnovat práci v kosmetickém průmyslu, kde strávila celkem 12 let vývojem kosmetiky a parfémů pro nejrůznější klienty, aby nakonec v roce 2019 uvedla na trh svou vlastní parfémovou značku.
Její vizí bylo založit ‚diskrétní luxusní značku‘. Opravdově moderní, v rychle se měnícím světě – s etickými, sociálními a ekologickými hodnotami, které hrají důležitou roli. Tři základní hodnoty značky Atelier Materi, kterými jsou integrita, respekt a férovost, se odrážejí ve všem, co dělají.
Minimalistické designy flakonů – všechny udržitelně a pečlivě vyráběné ve Francii tradičními řemeslnými technikami – přesně odrážejí estetiku vůní ukrytých vevnitř. Jakmile je budete mít v rukou, pochopíte, proč jsou design a architektura v životě Véronique tak důležité. Jsou ohromující svou jednoduchostí: od smyslných křivek v barvě půlnoční modři až po texturované betonové uzávěry opatřené ručně zpracovanou bronzovou patinou.
NA SRDCI ZÁLEŽÍ
Atelier Materi čerpá inspiraci ze surové krásy materiálů a pečlivých gest, která je proměňují. V Atelier Materi si uvědomují, že dotek lidské ruky dává produktu duši a proto spolupracují napřímo s umělci a řemeslníky od prvotní sklizně surovin až po tvorbu vůní, flakonů a krabiček. Jsou to právě jejich zkušené ruce, které vyřezávají, leptají a leští, krotí každý detail, dokud se neodhalí jeho krása.
Vyvinutá s respektem k času a z těch nejlepších materiálů, každá parfémová kreace je současným a minimalistickým vyjádřením.
OLFAKTORICKÝ PODPIS
Základem každé vůně Atelier Materi je jediná přírodní surovina. Ať už tradiční nebo neobvyklá, vybírá se vždy za splnění všech podmínek Fair traide mezi těmi jedinečnými a nezaměnitelnými.
Pečlivě sestavené parfémové kompozice pracují s materiály umístěnými do středu kontrastních čichových kombinací, které odhalují samy sebe, své nuance, odhalují své nečekané aspekty. S přesvědčením a nezávislostí Atelier Materi nabízí minimalistický a současný olfaktorický podpis, za kterým stojí texturované a výrazné kompozice.
OBJEKT
Minimalistická a současná estetika Atelier Materi má své kořeny v architektuře a modernistickém designu, kterému vévodí kvalitní suroviny.
Propojení tmavě modrého flakónu s výrazným uzávěrem ztělesňuje estetiku parfémového domu a jeho posedlost detailem. Nese punc Atelier Materi, poctu řemeslné zručnosti.
Uzávěry, které se vyrábí z betonu, minerálního materiálu s minimalistickou krásou, se odlévají, leští a zakončují starožitnou bronzovou ruční patinou, díky které je každý vyrobený kus jedinečný. Pro Atelier Materi typická modrá krabička se vyrábí z papíru s certifikátem FSC®.
KREATIVNÍ ZÁVAZEK
Atelier Materi rozvíjí osobitou značku, prodchnutou svobodou a kreativitou, která se neohlíží na marketingová omezení a pomíjivé trendy.
S respektem k času, který tvůrčí proces vyžaduje, s ohledem na řemeslný um spolupracovníků, studuje materiál, zkoumá jeho aspekty, jeho textury a hledá inovativní párování a nové interpretace.
Prosazuje svá kreativní rozhodnutí s přesvědčením a nezávislostí v srdci a nabízí charakteristický olfaktorický podpis ve všech svých vůních.
UDRŽITELNÝ LUXUS
Atelier Materi se při vývoji svých vůní zavazuje k udržitelnému a spravedlivému obchodování. S obchodními partnery navazuje vztahy založené na transparentní spolupráci a spravedlivém odměňování.
Dodržujíc zásady krátkého dodavatelského řetězce upřednostňuje místní zdroje a francouzskou výrobu. Jeho parfémáři sídlí v regionu Grasse, flakón se vyrábí ve Francii a Německu. Uzávěry se ručně vyrábí v dílně v Bretani a krabička se kompletuje poblíž Paříže.
Zvláštní pozornost věnuje výběru surovin a dbá na to, aby veškeré kroky výrobců a dodavatelů byly ohleduplné k životnímu prostředí. Přírodní ingredience jsou vždy vybírány s ohledem na výjimečnou kvalitu a udržitelnost, aniž by došlo k ohrožení přírodních zdrojů. Ručí také za to, že své výrobky netestuje na zvířatech.