Jeroboam - Your Oudhness - vzorek
Your Oudhness představuje královský olfaktorický zážitek inspirovaný mystikou mangrovů a fascinující hloubkou agarového dřeva. Tato odvážná vůně propojuje vzácné ingredience s výrazným charakterem a smyslnou intenzitou.
Vůně se otevírá jiskřivou kombinací bergamotu, šafránu a elemi, která probouzí smysly a plynule přechází v tajemné srdce vůně tvořené styraxem, vietnamským oudem, dřevem mangrovníku Gaharu Buaya a akordem kůže. Výrazný základ pak stojí na santalovém a cedrovém dřevě, pačuli, bílém pižmu a vanilce, jež dodávají parfému krémovou hloubku a dlouhotrvající stopu.
vzorek
| Kategorie: | Vzorky parfémů |
|---|
Klíčovou roli hraje ve vůni Gaharu Buaya, vzácný druh mangrovového dřeva z Indonésie, který se přirozeně uvolňuje z mangrovníků a je ručně sbírán na plážích Bornea. Jeho esenciální olej (Aetoxylon sympetalum), získávaný tradiční parní destilací, je ceněn pro svou výjimečnou aromatickou strukturu.
Majitel značky Jeroboam François Hénin tuto unikátní ingredienci sdílel s nezávislou parfémářkou Vaninou Muracciole, která stojí za všemi dosavadními vůněmi značky. „Vanina přijala výzvu s obvyklým nadšením a vytvořila nádherný unisexový parfémový extrakt, který je intenzivní, silný a mimořádně charakteristický,“ říká Hénin.
Hlava: bergamot, šafrán, elemi
Srdce: styrax, vietnamský oud, dřevo mangrovníku, kůže
Základ: santalové dřevo, cedrové dřevo, pačuli, vanilka, bílé pižmo
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jeroboam je francouzská značka niche parfémů, která byla založena v roce 2015 Francois Heninem, který je také zakladatelem značky Jovoy. Jeroboam je dynamickým spojením tradice a modernismu. Za výrobou těchto parfémů stojí věhlasná parfemářka Vanina Murraciole.
Na počátku bylo Origino
Prvním parfémem bylo Origino, jehož základem je dobře vyladěná kombinace pižma. Tato směs koncentrovaná do parfémového extraktu neznamenala nic jiného než nový začátek. François Henin tímto začal vytvářet nový čichový vesmír: "To, co nebylo nic víc než tvůrčí čichový průzkum, hra mezi Vaninou a mnou, vedlo ke vzniku zcela nové značky." Kousky skládačky do sebe velmi rychle zapadaly. Nejdříve se to podobalo slovní hře ve formě reklamních sloganů.
Významné parfémy nepotřebují objemné flakónky.
Značka byla pojmenována po šestilitrové láhvi na víno „Jeroboam“. Výsledný 30ml flakón ztělesňuje přesně ten druh kontrastu, který zastává François Hénin.
Parfém je zbraň pro ty, kteří vědí, jak ji používat.
Rozhodnutí nabízet parfém ve své nejsilnější koncentraci, ve svém nejčistším vyjádření, přišlo François Heninovi zcela přirozené. V extraktu je něco ušlechtilého. Je stvořen tak, aby zanechal nezapomenutelný dojem. To z něj činí ideální prostředek pro ty, kdo mají hravou, provokativní povahu a silný charakter, neboť pochopili, že parfém je zbraň.
Parfémové extrakty pro městské nomády.
Parfémy Jeroboam byly navrženy tak, aby byly univerzální. A proto bylo zcela přirozené pokřtít první z nich – Origino - slovem z esperanta, univerzálního jazyka vytvořeného na konci 19. století. Zatímco malá lahvička je ideální každodenní výbava pro městské nomády, kterými jsme se všichni stali, parfémy nám připomínají, že vůně je někdy nesrovnatelně účinnější než slova.