Powered by Smartsupp

Nicolaï - Maharadjah – vonný difuzér, 250 ml

Vůně Maharadjah je rafinovanou kombinací levandule a santalového dřeva, obohacená o vůni pačuli a vanilky. 

250ml 

Značka: Nicolaï
1 500 Kč
Kategorie: Interiér

Tato interiérová vůně od značky Nicolaï je jednoduše nepostradatelným a moderním doplňkem Vašeho domova. Pomocí přírodních ratanových stébel dochází k jemnému uvolňování vůně do prostoru navozující příjemnou atmosféru. 

 

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
PS Avatar autora | 12.5.2021
Do této interiérové vůně jsem se doslova zamilovala. Vůně je jedinečná, nádherná a provoní celý byt. Vydrží skutečně dlouho. Na začátku je velmi intenzivní, časem už nevnímáme, ale pokud k nám přijde návštěva, tak vždy chválí ;)!

Nicolaï Parfumeur-Createur patří k ceněným parfémářským značkám s bohatou historií, která má ve světě velké množství příznivců a těší se úspěchu nejen ve své domovské Francii. Nicméně když značku Nicolaï v roce 1989 Patricia de Nicolaï a její manžel Jean-Louis Michau zakládali, šlo o velice odvážný krok. Parfumérský průmysl se vyvíjel a vytváření parfémů bylo do té doby výhradně doménou mužů... 

Zobrazit více


Od začátku značka Nicolaï cítila oddanost pro nejvyšší možnou kvalitu parfémů a kreativní svobodu, a to se stalo jejím krédem. Zároveň byl vždy vidět určitý nadhled, kdy značka nepodléhala trendům či marketingu, ani cenovým limitům. To vše byla také filozofie značky Guerlain, která nese jméno rodiny, ze které Patricia de Nicolaï pochází. Patricia je pravnučkou Pierra Guerlaina, který spolu se svým bratrem Jacquesem přivedl Guerlain v první polovině 20. století k celosvětovému úspěchu. Za dobu své existence si značka Nicolaï získala obrovské množství příznivců toužících po parfumérských skvostech. Dnes je značka Nicolaï jedním z klenotů nezávislého francouzského parfumérského průmyslu, jejíž produkty jsou exportovány téměř do celého světa. Zakladatelka značky Particia de Nicolaï úzce spolupracuje se svým synem Axelem, který je zároveň ve vedení rodinné společnosti. To je důkaz toho, že pro rodinu Nicolaï má význam jak vášeň a zapálení, tak tradice a odkaz značky. 

Hodnoty Nicolaï a know-how

Nicolaï propojuje celý proces mezi vytvořením parfému a jeho výrobou, od nákupu raw ingrediencí až po prodej ve vlastních obchodech Nicolaï. A právě raw ingredience nejvyšší kvality jsou pro Patricii a Axela zásadní. Vždy vybírají jen ty nejlepší přírodní složky, jako například indonéské pačuli nebo esenci z turecké růže.

Výroba Nicolaï: 100 % French!

Laboratoř Nicolaï, kde denně Patricia a Axel pracují na vytváření nových parfémů, se nachází jen kousek od Louvre či Palais-Royal. Jakmile je nový parfém schválený, putuje do továrny Nicolaï, kde se začíná s jeho výrobou. Nicolaï se může pyšnit svou vlastní továrnou, kde probíhá nejen výroba, ale také balení produktů. Nachází se v La Ferté-Saint-Aubin, v srdci samotného „Cosmetic Valley“, centru parfumérského průmyslu, které je svým druhem jediné na světě. 
Je několik kroků od prvotního zvolení vonné esence přes maceraci, chlazení, filtraci… až po samotné plnění parfému do flakonů a balení. Tolik nezbytných kroků od prvotní myšlenky po finální produkt, který je poté rozesílaný do obchodů Nicolaï ve Francii, Londýně, Praze či Dubaji a do vybraných maloobchodních sítí. 
Zárukou kvality a jedinečnosti je také ruční označení každého parfému iniciály Patricie de Nicolaï v černém vosku.

Historie značky

Vše začíná roku 1957, kdy se Patricia de Nicolaï narodila do rodiny Guerlain. Po absolvování „International Institute for Perfume, Cosmetics and Food Aromatics“ ve Versailles se věnuje vysněnému oboru. 
V roce 1989 pak s manželem podniknou odvážný krok a rozhodnou se založit společnost Nicolaï Parfumeur-Createur a otevírají první obchod značky. O rok později Patricia jako jedna z prvních vytváří interiérovou vůni té nejvyšší kvality – ikonický Maharadjah
Patricia poté vytváří jedinečné parfémy jako Eau d’Été, Sacrebleu
Zlomový je rok 1998, kdy se otevírá první zahraniční obchod značky v Londýně ve čtvrti Chelsea. Patricii se dostává významného ocenění a je jmenována „Chevalier in France’s Legion of Honour“ a oceněna jako parfumérka, která dokázala vybudovat svou vlastní značku. Je také jmenována do čela „Osmothéque perfume museum“ a stává se opravdovým pojmem v parfumérském průmyslu. 
Po uvedení dalších několika úspěšných vůní a otevření nových obchodů s logem Nicolaï se do vedení značky dostává Axel de Nicolaï, druhý syn Patricie. Značka Nicolaï tím zároveň oslavuje 25. výročí od svého vzniku. 
Nyní, po uvedení dalších ikonických vůní, má značka své neotřesitelné místo v parfumérském světě. Její portfolio zahrnují nejen ty nejkvalitnější parfémy, ale také interiérové vůně a řadu produktů do koupele.

Poznejte i Vy jejich jedinečnost a staňte se součástí omamného světa Nicolaï.

Zpět do obchodu