MARVIS Classic Strong Mint zubní pasta s xylitolem

Zubní pasta s intenzivní příchutí máty.

Legenda, unikátní svým vzhledem, i smyslový zážitek při jinak nezáživné denní rutině čištění zubů. Produkt, který se vyjímá na umyvadle nebo kosmetické poličce a kromě úst je tak potěšením i pro oči.

Objem: 85 ml

Značka: Marvis
199 Kč
Kategorie: Kosmetika

Značka již od začátku staví na svěžích chutích mátového základu, které jsou k dispozici v mnoha intenzitách s drobnými obměnami v podobě doplnění o klasické i exotické ingredience a příchutě. Kromě toho ale pasty samozřejmě účinně čistí a chrání zuby, pomáhají předcházet nejen zubnímu kazu a také pomáhají chránit před tvorbou zubního kamene a plaku.

MARVIS je ikonickou značkou zejména díky jedinečným obalům, které působí retro a zároveň luxusním dojmem. Snadno zapamatovatelný design matných hliníkových tubiček, připomínajících tuby s olejovými barvami, je tak výjimečný, že si střihl i pár filmových rolí – díky tomu je jedna vystavena v Muzeu Jamese Bonda v Londýně a pasta Amarelli Licorice se objevila i ve filmu Woodyho Allena Do Říma s láskou. 

Obsahuje 0,2% fluoridu sodného (905 ppm) a xylitol.

Složení: Glycerin, Aluminum Hydroxide, Aqua, Silica, Aroma, Cellulose Gum, Titanium Dioxide, Xylitol, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Saccharin, Sodium Fluoride, Sodium Citrate, Citric Acid, Eugenol, Limonene, Benzyl Alcohol Obsahuje 0,2% fluoridu sodného (905 ppm) a xylitol.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Nechme to na Italech a oni změní tak obyčejnou věc jako čištění zubů v opravdový zážitek…

Zobrazit více

Značku Marvis proslavily zubní pasty, které se v 70. letech poprvé objevily na trhu v dnes už kultovním obalu, který je pro ně tak charakteristický a více než pasty připomíná tuby s olejovými barvami. Od samého počátku Marvis experimentoval s inovativními a netradičními příchutěmi, které se na trhu téměř neobjevovaly a tuto filosofii v sobě nese Florentská značka až dodnes.

Zubní pasty jsou vyráběné léty prověřenou, tradiční metodou, zaručující bohatou, jemnou texturu, díky které je chuť velmi intenzivní a osvěžující. Pasty účinně čistí a chrání zuby, pomáhají předcházet nejen zubnímu kazu, ale rovněž pomáhají chránit před tvorbou zubního kamene a plaku.

Rutinní každodenní záležitost se tak najednou mění ve chvíle plné zážitků pro chuťové buňky a díky elegantnímu retro designu je i pastvou pro oči.

Historie
O historii značky Marvis není známo mnoho detailů, ale první doložené záznamy o ní pocházejí z roku 1958, kdy byla oficiálně zaregistrovaná panem Earl Franco Cella di Rivara. První pasta Marvis byla určena kuřákům a proslavila se svými bělicími účinky a velmi intenzivní mátovou chutí.

Coby téměř zapomenutou značku, zakoupila Marvis v roce 1997 společnost Ludovico Martelli S.r.l., která použila původní recepturu a po zakladateli převzala rovněž inovativní přístup při hledání nových příchutí past a dodnes klade velký důraz na propracovaný design všech produktů nesoucích název značky Marvis.

Zajímavosti
Původ názvu značky Marvis je pravděpobně ve spojení slov Marvel + Vis. Slovo „Marvel“ znamená zázrak a latinské slovo „Vis“ znamená síla. Spojením těchto dvou slov se značka odkazuje na svoji původní recepturu s intenzivní a silnou mátovou chutí past.

V naší nabídce značky Marvis můžete najít všech sedm vyráběných příchutíClassic Strong Mint (tradiční výrazná peprmintová příchuť), Aquatic Mint (mátová příchuť s chladivou svěžestí moře), Whitening Mint (bělicí pasta s ledovou příchutí máty), Jasmin Mint (jemné květinové tóny vůně jasmínu doplněné o svěžest máty), Amarelli Licorice (lákavé aroma lékořice s mátovou svěžestí), Ginger Mint (hřejivý mix zázvoru a máty) a Cinnamon Mint (exotická sladkost lékořice s mátou).

Novinkou v sortimentu značky Marvis je koncentrát ústního výplachu s obsahem přírodních extraktů, hojivého propolisu a xylitolu, bez obsahu alkoholu. Ústní výplach je designově velmi propracovaný a skleněná retro lahvička, vypadající spíše jako parfém, ozdobí každou koupelnu a vnese do ní kouzelnou atmosféru let z počátku minulého století.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení