Powered by Smartsupp

MARVIS Jasmin Mint holder set - pasta + plastový držák

Designový stojánek v kolekci se zubní pastou MARVIS. Kombinace jasmínu a máty se postará o originální chuť a dlouhotrvající svěžest.

Obsah: 85 ml + plastový stojánek

Značka: Marvis
299 Kč
Kategorie: Kosmetika

  • svěží mátový základ
  • účinně čistí zuby
  • chrání zuby před vznikem zubního kazu
  • pomáhá předcházet tvorbě zubního plaku
  • jemnou originální chuť jí dodává jasmín
  • luxusní retro design
  • obsahuje 0,2 % fluoridu sodného (905 ppm) a xylitol

Legendární zubní pastu si nyní můžete pořídit v kolekci se stylovým stojánkem, který osvěží vaší koupelnu. Navíc je sada zabalena v luxusní černé krabičce, takže funguje i jako krásný dárek.

MARVIS je ikonickou značkou. Za to vděčí zejména svým jedinečným obalům, které působí retro a zároveň luxusním dojmem. Snadno zapamatovatelný design matných hliníkových tubiček, připomínajících tuby s olejovými barvami, je tak výjimečný, že si střihl i pár filmových rolí. Díky tomu je jedna pasta vystavena v Muzeu Jamese Bonda v Londýně a například pasta Amarelli Licorice se objevila ve filmu Woodyho Allena Do Říma s láskou.

Složení: Glycerin, Aluminum Hydroxide, Aqua, Silica, Aroma, Cellulose Gum, Titanium Dioxide, Xylitol, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Fluoride, Sodium Saccharin, Sodium Citrate, Citric Acid, Linalool. Obsahuje 0,2% fluoridu sodného (905 ppm) a xylitol.

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Nechme to na Italech a oni změní tak obyčejnou věc jako čištění zubů v opravdový zážitek…

Zobrazit více

Značku Marvis proslavily zubní pasty, které se v 70. letech poprvé objevily na trhu v dnes už kultovním obalu, který je pro ně tak charakteristický a více než pasty připomíná tuby s olejovými barvami. Od samého počátku Marvis experimentoval s inovativními a netradičními příchutěmi, které se na trhu téměř neobjevovaly a tuto filosofii v sobě nese Florentská značka až dodnes.

Zubní pasty jsou vyráběné léty prověřenou, tradiční metodou, zaručující bohatou, jemnou texturu, díky které je chuť velmi intenzivní a osvěžující. Pasty účinně čistí a chrání zuby, pomáhají předcházet nejen zubnímu kazu, ale rovněž pomáhají chránit před tvorbou zubního kamene a plaku.

Rutinní každodenní záležitost se tak najednou mění ve chvíle plné zážitků pro chuťové buňky a díky elegantnímu retro designu je i pastvou pro oči.

Historie
O historii značky Marvis není známo mnoho detailů, ale první doložené záznamy o ní pocházejí z roku 1958, kdy byla oficiálně zaregistrovaná panem Earl Franco Cella di Rivara. První pasta Marvis byla určena kuřákům a proslavila se svými bělicími účinky a velmi intenzivní mátovou chutí.

Coby téměř zapomenutou značku, zakoupila Marvis v roce 1997 společnost Ludovico Martelli S.r.l., která použila původní recepturu a po zakladateli převzala rovněž inovativní přístup při hledání nových příchutí past a dodnes klade velký důraz na propracovaný design všech produktů nesoucích název značky Marvis.

Zajímavosti
Původ názvu značky Marvis je pravděpobně ve spojení slov Marvel + Vis. Slovo „Marvel“ znamená zázrak a latinské slovo „Vis“ znamená síla. Spojením těchto dvou slov se značka odkazuje na svoji původní recepturu s intenzivní a silnou mátovou chutí past.

V naší nabídce značky Marvis můžete najít všech sedm vyráběných příchutíClassic Strong Mint (tradiční výrazná peprmintová příchuť), Aquatic Mint (mátová příchuť s chladivou svěžestí moře), Whitening Mint (bělicí pasta s ledovou příchutí máty), Jasmin Mint (jemné květinové tóny vůně jasmínu doplněné o svěžest máty), Amarelli Licorice (lákavé aroma lékořice s mátovou svěžestí), Ginger Mint (hřejivý mix zázvoru a máty) a Cinnamon Mint (exotická sladkost lékořice s mátou).

Novinkou v sortimentu značky Marvis je koncentrát ústního výplachu s obsahem přírodních extraktů, hojivého propolisu a xylitolu, bez obsahu alkoholu. Ústní výplach je designově velmi propracovaný a skleněná retro lahvička, vypadající spíše jako parfém, ozdobí každou koupelnu a vnese do ní kouzelnou atmosféru let z počátku minulého století.

 

Zpět do obchodu