Nicolaï – Secret de Marrakech – interiérová vůně
Secret de Marrakech evokuje vřelou atmosféru tajemných, sluncem zalitých marakéšských uliček. Obklopí vás hřejivou atmosférou plnou krémově bohaté a smyslné vůně atlaského cedru a borovice doplněnou lahodnými ovocnými tóny kokosu a datlí.
100 ml
Kategorie: | Interiér |
---|
Interiérová vůně ve formě spreje delikátně provoní Váš interiér. Můžete ji použít do jakékoliv místnosti, šatny, auta nebo třeba cestovního zavazadla.
Nicolaï Parfumeur-Createur patří k ceněným parfémářským značkám s bohatou historií, která má ve světě velké množství příznivců a těší se úspěchu nejen ve své domovské Francii. Nicméně když značku Nicolaï v roce 1989 Patricia de Nicolaï a její manžel Jean-Louis Michau zakládali, šlo o velice odvážný krok. Parfumérský průmysl se vyvíjel a vytváření parfémů bylo do té doby výhradně doménou mužů...
Od začátku značka Nicolaï cítila oddanost pro nejvyšší možnou kvalitu parfémů a kreativní svobodu, a to se stalo jejím krédem. Zároveň byl vždy vidět určitý nadhled, kdy značka nepodléhala trendům či marketingu, ani cenovým limitům. To vše byla také filozofie značky Guerlain, která nese jméno rodiny, ze které Patricia de Nicolaï pochází. Patricia je pravnučkou Pierra Guerlaina, který spolu se svým bratrem Jacquesem přivedl Guerlain v první polovině 20. století k celosvětovému úspěchu. Za dobu své existence si značka Nicolaï získala obrovské množství příznivců toužících po parfumérských skvostech. Dnes je značka Nicolaï jedním z klenotů nezávislého francouzského parfumérského průmyslu, jejíž produkty jsou exportovány téměř do celého světa. Zakladatelka značky Particia de Nicolaï úzce spolupracuje se svým synem Axelem, který je zároveň ve vedení rodinné společnosti. To je důkaz toho, že pro rodinu Nicolaï má význam jak vášeň a zapálení, tak tradice a odkaz značky.
Hodnoty Nicolaï a know-how
Nicolaï propojuje celý proces mezi vytvořením parfému a jeho výrobou, od nákupu raw ingrediencí až po prodej ve vlastních obchodech Nicolaï. A právě raw ingredience nejvyšší kvality jsou pro Patricii a Axela zásadní. Vždy vybírají jen ty nejlepší přírodní složky, jako například indonéské pačuli nebo esenci z turecké růže.
Výroba Nicolaï: 100 % French!
Laboratoř Nicolaï, kde denně Patricia a Axel pracují na vytváření nových parfémů, se nachází jen kousek od Louvre či Palais-Royal. Jakmile je nový parfém schválený, putuje do továrny Nicolaï, kde se začíná s jeho výrobou. Nicolaï se může pyšnit svou vlastní továrnou, kde probíhá nejen výroba, ale také balení produktů. Nachází se v La Ferté-Saint-Aubin, v srdci samotného „Cosmetic Valley“, centru parfumérského průmyslu, které je svým druhem jediné na světě.
Je několik kroků od prvotního zvolení vonné esence přes maceraci, chlazení, filtraci… až po samotné plnění parfému do flakonů a balení. Tolik nezbytných kroků od prvotní myšlenky po finální produkt, který je poté rozesílaný do obchodů Nicolaï ve Francii, Londýně, Praze či Dubaji a do vybraných maloobchodních sítí.
Zárukou kvality a jedinečnosti je také ruční označení každého parfému iniciály Patricie de Nicolaï v černém vosku.
Historie značky
Vše začíná roku 1957, kdy se Patricia de Nicolaï narodila do rodiny Guerlain. Po absolvování „International Institute for Perfume, Cosmetics and Food Aromatics“ ve Versailles se věnuje vysněnému oboru.
V roce 1989 pak s manželem podniknou odvážný krok a rozhodnou se založit společnost Nicolaï Parfumeur-Createur a otevírají první obchod značky. O rok později Patricia jako jedna z prvních vytváří interiérovou vůni té nejvyšší kvality – ikonický Maharadjah.
Patricia poté vytváří jedinečné parfémy jako Eau d’Été, Sacrebleu.
Zlomový je rok 1998, kdy se otevírá první zahraniční obchod značky v Londýně ve čtvrti Chelsea. Patricii se dostává významného ocenění a je jmenována „Chevalier in France’s Legion of Honour“ a oceněna jako parfumérka, která dokázala vybudovat svou vlastní značku. Je také jmenována do čela „Osmothéque perfume museum“ a stává se opravdovým pojmem v parfumérském průmyslu.
Po uvedení dalších několika úspěšných vůní a otevření nových obchodů s logem Nicolaï se do vedení značky dostává Axel de Nicolaï, druhý syn Patricie. Značka Nicolaï tím zároveň oslavuje 25. výročí od svého vzniku.
Nyní, po uvedení dalších ikonických vůní, má značka své neotřesitelné místo v parfumérském světě. Její portfolio zahrnují nejen ty nejkvalitnější parfémy, ale také interiérové vůně a řadu produktů do koupele.
Poznejte i Vy jejich jedinečnost a staňte se součástí omamného světa Nicolaï.