Powered by Smartsupp
Každou sobotu do Vánoc máme na Vinohradské otevřeno do 17 hodin.

Nicolaï - Caravansérail Intense - niche parfém

Caravansérail Intense je vůně postavená na tónu kávy, která je obvyklým a velice oblíbeným nápojem na Blízkém východě; je to kombinace kávových zrnek Arabika 
a různých druhů koření, jako je kardamom, hřebíček nebo šafrán. Intenzitu jí dodává pačuli a santalové dřevo doplněné suchými jantarovými tóny slaměnky, vanilky
a tonka fazolek.

EDP 30 ml / 100 ml unisex

 

 
Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
Značka: Nicolaï
5 125 Kč 1 875 Kč od 1 875 Kč
Kategorie: Parfémy
Koncentrace: Eau de parfum
Typ vůně: Gurmánská, Kořeněná, Orientální
Pro koho: Unisex

Hlava: káva absolute, švestka, malina

Srdce: kardamom, hřebíček, skořice, pačuli, santalové dřevo

Základ: ambra, vanilka, tonka fazole, slaměnka

Při vytváření této parfémové kompozice se parfémářka Patricia de Nicolaï inspirovala oblastí Levanta, regionem na okraji Evropy, Asie a severní Afriky. Tato místa byla odedávna známá bohatými městy s tradicí v pohostinství, celá oblast byla doslova poseta obchodními stezkami a tzv. „caravansérails“. Jednalo se o hostince, ve kterých si cestující mohli odpočinout a zotavit se.

„Pokaždé, když jsem navštívila Blízký východ mě znovu a znovu překvapil velmi vřelý a přívětivý arabský smysl pro pohostinnost. A ve spojení s kávou to platilo samozřejmě dvojnásobně! Arabská káva je tak jedinečná - zrnka Arabiky  s kořením  jako je kardamom nebo tonka fazole. Už bylo opravdu na čase, abych vytvořila takovouto gurmánskou vůni“, dodává ke vzniku této parfémové kompozice sama Patricia de Nicolaï.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Nicolaï Parfumeur-Createur patří k ceněným parfémářským značkám s bohatou historií, která má ve světě velké množství příznivců a těší se úspěchu nejen ve své domovské Francii. Nicméně když značku Nicolaï v roce 1989 Patricia de Nicolaï a její manžel Jean-Louis Michau zakládali, šlo o velice odvážný krok. Parfumérský průmysl se vyvíjel a vytváření parfémů bylo do té doby výhradně doménou mužů... 

Zobrazit více


Od začátku značka Nicolaï cítila oddanost pro nejvyšší možnou kvalitu parfémů a kreativní svobodu, a to se stalo jejím krédem. Zároveň byl vždy vidět určitý nadhled, kdy značka nepodléhala trendům či marketingu, ani cenovým limitům. To vše byla také filozofie značky Guerlain, která nese jméno rodiny, ze které Patricia de Nicolaï pochází. Patricia je pravnučkou Pierra Guerlaina, který spolu se svým bratrem Jacquesem přivedl Guerlain v první polovině 20. století k celosvětovému úspěchu. Za dobu své existence si značka Nicolaï získala obrovské množství příznivců toužících po parfumérských skvostech. Dnes je značka Nicolaï jedním z klenotů nezávislého francouzského parfumérského průmyslu, jejíž produkty jsou exportovány téměř do celého světa. Zakladatelka značky Particia de Nicolaï úzce spolupracuje se svým synem Axelem, který je zároveň ve vedení rodinné společnosti. To je důkaz toho, že pro rodinu Nicolaï má význam jak vášeň a zapálení, tak tradice a odkaz značky. 

Hodnoty Nicolaï a know-how

Nicolaï propojuje celý proces mezi vytvořením parfému a jeho výrobou, od nákupu raw ingrediencí až po prodej ve vlastních obchodech Nicolaï. A právě raw ingredience nejvyšší kvality jsou pro Patricii a Axela zásadní. Vždy vybírají jen ty nejlepší přírodní složky, jako například indonéské pačuli nebo esenci z turecké růže.

Výroba Nicolaï: 100 % French!

Laboratoř Nicolaï, kde denně Patricia a Axel pracují na vytváření nových parfémů, se nachází jen kousek od Louvre či Palais-Royal. Jakmile je nový parfém schválený, putuje do továrny Nicolaï, kde se začíná s jeho výrobou. Nicolaï se může pyšnit svou vlastní továrnou, kde probíhá nejen výroba, ale také balení produktů. Nachází se v La Ferté-Saint-Aubin, v srdci samotného „Cosmetic Valley“, centru parfumérského průmyslu, které je svým druhem jediné na světě. 
Je několik kroků od prvotního zvolení vonné esence přes maceraci, chlazení, filtraci… až po samotné plnění parfému do flakonů a balení. Tolik nezbytných kroků od prvotní myšlenky po finální produkt, který je poté rozesílaný do obchodů Nicolaï ve Francii, Londýně, Praze či Dubaji a do vybraných maloobchodních sítí. 
Zárukou kvality a jedinečnosti je také ruční označení každého parfému iniciály Patricie de Nicolaï v černém vosku.

Historie značky

Vše začíná roku 1957, kdy se Patricia de Nicolaï narodila do rodiny Guerlain. Po absolvování „International Institute for Perfume, Cosmetics and Food Aromatics“ ve Versailles se věnuje vysněnému oboru. 
V roce 1989 pak s manželem podniknou odvážný krok a rozhodnou se založit společnost Nicolaï Parfumeur-Createur a otevírají první obchod značky. O rok později Patricia jako jedna z prvních vytváří interiérovou vůni té nejvyšší kvality – ikonický Maharadjah
Patricia poté vytváří jedinečné parfémy jako Eau d’Été, Sacrebleu
Zlomový je rok 1998, kdy se otevírá první zahraniční obchod značky v Londýně ve čtvrti Chelsea. Patricii se dostává významného ocenění a je jmenována „Chevalier in France’s Legion of Honour“ a oceněna jako parfumérka, která dokázala vybudovat svou vlastní značku. Je také jmenována do čela „Osmothéque perfume museum“ a stává se opravdovým pojmem v parfumérském průmyslu. 
Po uvedení dalších několika úspěšných vůní a otevření nových obchodů s logem Nicolaï se do vedení značky dostává Axel de Nicolaï, druhý syn Patricie. Značka Nicolaï tím zároveň oslavuje 25. výročí od svého vzniku. 
Nyní, po uvedení dalších ikonických vůní, má značka své neotřesitelné místo v parfumérském světě. Její portfolio zahrnují nejen ty nejkvalitnější parfémy, ale také interiérové vůně a řadu produktů do koupele.

Poznejte i Vy jejich jedinečnost a staňte se součástí omamného světa Nicolaï.

Zpět do obchodu