Powered by Smartsupp

Room1015 - Electric Wood Extrait - niche parfém

Parfémový extrakt Electric Wood je intenzivní reinterpretací prvního parfému značky Room 1015, vůně, která odstartovala celý příběh. A právě u příležitosti 10. narozenin vznikla tato hlubší, smyslnější a odvážnější verze. Vdechuje nový život původní inspiraci, kterou je otevřené kytarové pouzdro. Jeho lakované dřevo a kovové struny přenáší nostalgii v každém tónu.

Tato vůně je jako kytarové sólo, které se stupňuje až k bodu varu – silné, syrové a nezapomenutelné. Parfémový extrakt Electric Wood je pro ty, kteří se nebojí vystoupit z řady, skočit a nechat se unášet davem.

extrait 100ml / unisex

Značka: Room1015
5 000 Kč
Kategorie: Parfémy
electric wood eau de parfum.jpg
Novinka

Hlava: kardamom, šafrán, muškátový oříšek

Srdce: kosatec, myrha, dubový mech

Základ: cedrové dřevo, cypriol, vetiver, vanilka

 

O VŮNI 

Parfém Electric Wood znamenal začátek značky Room 1015. Byl to první riff, vůně inspirovaná první kytarou Gibson, kterou dostal od otce zakladatel značky Michael Partouche. O deset let později se k ní značka vrací a v ten správný okamžik vzdává hold místu, kde to všechno začalo. 

Tato nová verze ve formě parfémového extraktu není pouhou coververzí, je to oslava desátého výročí. Parfémář Jérôme Di Marino použil původní vůni lakovaného dřeva, kovu a syntetické podšívky z otevřeného kytarového pouzdra a ještě ji zintenzivnil. Jako kytarové sólo, které se stupňuje, láme a nakonec vzplane, je vůně dotažená až na maximum: zesílená, zkreslená, divočejší, hlubší a elektrizující.


OLFAKTORICKÉ TÓNY 

Parfémový extrakt Electric Wood znovu zažehává úplně první vůni značky Room 1015, přetváří ji do odvážnější, hlubší a emotivnější podoby u příležitosti 10. výročí značky. Není to jen vůně – je to show. Jako kytara vzplanuvší během sóla, i tento extrakt uvolňuje adrenalin, rebelii a posvátné šílenství.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Michael Partouche, známý také jako "Dr. Mike", srdcem muzikant a vystudovaný lékárník, si zvolil vůni jako výrazový prostředek. Z těchto dvou kontrastních světů se zrodil parfémový brand ROOM 1015, který je, podle slov jejího tvůrce, jako „nechvalně proslulý, nejvíce otlučený hotelový pokoj v dějinách rock'n'rollové hudby.“

Zobrazit více

Jestliže má kontrakultura svůj vlastní jazyk, literaturu a zvuky, ROOM 1015 jí nyní dává vůni s nostalgickými konturami, prodchnutou naprostou svobodou. Olfaktorický manifest, který osciluje mezi punkovým hnutím, uměle stvořenými ráji, sexuální revolucí a transcendentální meditací.

Filozofie brandu ROOM 1015 i její samotný název je dedikován losangeleskému hotelu na Sunset Boulevard s názvem Continental Hyatt House, který je však známější jako "Riot House". V 70. letech minulého století se v jeho pokojích vystřídaly skupiny The Who, The Doors, Rolling Stones a Led Zeppelin, které zde, jako každá rocková kapela v 70. letech, pařily, až se zdi otřásaly. Keith Richards proslavil pokoj s číslem 1015 tím, že z jeho okna vyhodil televizi, zatímco jeho spoluhráč jezdil na motorce po chodbách.

ROOM 1015 je o nostalgii po onom období svobody, sexuálního osvobození, tvůrčí exploze, dosažení "vyššího" vědomí a hlavně - rock'n'rollu. Každá vůně ROOM 1015 je inspirována klíčovým momentem rockové historie - ať už je to zrod britského punku, sexuální a drogová revoluce konce 60. let, první cesta Beatles do Indie, groupies, které v sedmdesátkách číhaly na Sunsetu, nebo vůně tetovacího salonu, kde se právě nechal potetovat váš oblíbený zpěvák. Každá vůně byla navržena tak, aby vás tam přenesla a abyste se cítili její součástí stejně jako hudba té doby.