Powered by Smartsupp

Selahatin - Cestovní set ústních sprejů Duo Voyage

Exkluzivní dárkový set obsahuje ústní spreje Eukalypse a XX/Élise, dvě podmanivé příchutě, dva ideální partnery na cesty pro vaše nomádské výlety.

Obsahují provitamin B5, vitamín E a aloe vera.

Vyrobené ve Švýcarsku.

2x10 ml

Značka: Selahatin
1 300 Kč
Kategorie: Kosmetika

Pečlivě vybrané suroviny, obsažené v ústním spreji Eukalypse, poskytují posilující a povznášející zážitek prostřednictvím jemné a hedvábné mlhy. Eukalypse je poctou stromům blahovičníku, zakořeněným v rozlehlých a exotických krajinách. Jeho listy jsou známé svou schopností otáčet se za sluncem, ze kterého získávají své bohaté a okouzlující aroma.

Pro příchuť XX/Élise jsou typické výtažky ze sicilských citrusů a tureckých limetek, podtržené eukalyptem a mátou. Zachycující vyplavené vzpomínky na sluncem políbené a bezstarostné dny u Středozemního moře.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Švédská značka Selahatin představuje budoucnost luxusní péče o ústní dutinu. Její ambicí je pozvednout emocionální zážitky z každodenních rituálů a k tomu svým zákazníkům nabízí to nejlepší, co současný trh s dentální péčí nabízí. Její aktuální sortiment nabízí tři typy sofistikovaných produktů - bělicí zubní pasty, ústní vody a ústní spreje.

Zobrazit více

Vznik značky ovlivnila nešťastná událost - její zakladatel Kristoffer Vural prodělal před třicítkou mozkovou mrtvici, po které ochrnul a byl na rok hospitalizován. Tato zdravotní indispozice však způsobila, že jeho smysly začaly lépe reagovat na chutě a vůně a zdůraznila také důležitost každodenních rituálů.

„Začal jsem vidět věci jinak. Uvědomil jsem si, že maličkosti v životě mají hluboký vliv na to, jak se momentálně cítím. Kdybych měl špatný den, čištění zubů by to ještě zhoršilo. Zoufale jsem toužil po produktech, se kterými bych se mohl emocionálně spojit – po produktech, které by mohly poskytnout pocit úniku“, doplňuje Kristoffer Vural.

Značka Selahatin byla nominována v soutěži Wallpaper Design Awards, magazín GQ ji označil za „jednu z nejlepších značek péče na světě“. Časopis Monocle jí nazývá „nejsofistikovanější značkou zubních past na světě“ a oblíbil si jí např. i ikonický návrhář Rick Owens.

Zpět do obchodu