Powered by Smartsupp

Selahatin - Meditations In An Emergency Set

Cestovní set Meditations In An Emergency obsahuje tři oblíbené příchutě bělících zubních past Selahatin - Blue Forever, Eukalypse a Of Course I Still Luv You v praktické cestovní velikosti. Jeho název odkazuje na knihu básní amerického spisovatele Franka O'Hary. Součástí balení je také brožura z limitované edice.

Vyrobeno ve Švýcarsku

3 x 65 ml

 

Značka: Selahatin
1 300 Kč
Kategorie: Kosmetika

Top notes:

Blue Forever - citrus, limeta, lékořice & máta

Of Course I Still Luv You - verbena, bergamot, cardamom & borovice

Eukalypse - eukalyptus, kardamom, med & mentol

Benefity:

  • 1100 ppm fluoridu
  • Má protizánětlivé veganské složení schválené Švédskou dentální asociací
  • Obsahuje antioxidanty
  • Netestováno na zvířatech
  • Baleno v recyklovatelné hliníkové tubě
  • Dermatologicky testováno

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Švédská značka Selahatin představuje budoucnost luxusní péče o ústní dutinu. Její ambicí je pozvednout emocionální zážitky z každodenních rituálů a k tomu svým zákazníkům nabízí to nejlepší, co současný trh s dentální péčí nabízí. Její aktuální sortiment nabízí tři typy sofistikovaných produktů - bělicí zubní pasty, ústní vody a ústní spreje.

Zobrazit více

Vznik značky ovlivnila nešťastná událost - její zakladatel Kristoffer Vural prodělal před třicítkou mozkovou mrtvici, po které ochrnul a byl na rok hospitalizován. Tato zdravotní indispozice však způsobila, že jeho smysly začaly lépe reagovat na chutě a vůně a zdůraznila také důležitost každodenních rituálů.

„Začal jsem vidět věci jinak. Uvědomil jsem si, že maličkosti v životě mají hluboký vliv na to, jak se momentálně cítím. Kdybych měl špatný den, čištění zubů by to ještě zhoršilo. Zoufale jsem toužil po produktech, se kterými bych se mohl emocionálně spojit – po produktech, které by mohly poskytnout pocit úniku“, doplňuje Kristoffer Vural.

Značka Selahatin byla nominována v soutěži Wallpaper Design Awards, magazín GQ ji označil za „jednu z nejlepších značek péče na světě“. Časopis Monocle jí nazývá „nejsofistikovanější značkou zubních past na světě“ a oblíbil si jí např. i ikonický návrhář Rick Owens.

Zpět do obchodu