Powered by Smartsupp
Každou sobotu do Vánoc máme na Vinohradské otevřeno do 17 hodin.

Tuhá parfémovaná mýdla od Nicolaï do každé koupelny!

To, že se tuhá mýdla v poslední době těší stále větší oblibě je nepopíratelný fakt a ve francouzském parfémovém domě Nicolaï to dobře vědí. Na četná přání svých zákazníků tak k tekutým trendy variantám přibyla i klasická a nutno říci i ekologická varianta. Za složením trojice tuhých parfémovaných mýdel, která jemně čistí a zároveň zanechávají na pokožce příjemný vonný závoj, stojí přímo Patricia de Nicolaï. Jejich klasická receptura je obohacena o jemný mandlový olej a extrakt z rozmarýnových jehliček.

10 Tuhá mýdla od Nicolaï-cena Kč-www.myskino.cz

 

Parfemace mýdla Cedrat působí povzbudivě, je skutečným závanem pikantní a jiskřivé citrusové svěžesti. Lahodné, hřejivé a uklidňující tóny pomerančových květů nabízí mýdlo Fleurs d’Oranger, zatímco velmi elegantní parfemace mýdla Roseodhaluje skvostné zelené a květinové aspekty královny květin.

 

O NICOLAÏ

Vše začalo roku 1957, kdy se Patricia de Nicolaï narodila do rodiny Guerlain. Po absolvování International Institute for Perfume, Cosmetics and Food Aromatics ve Versailles se naplno pustila do práce ve vysněném oboru. V roce 1989 se spolu s manželem rozhodli podniknout odvážný krok – založit společnost Nicolaï Parfumeur-Createur a otevřít první obchod značky. O rok později Patricia jako jedna z prvních vytvořila interiérovou vůni té nejvyšší kvality, ikonický Maharadjah. Následovaly jedinečné parfémy jako Eau d’Été či Sacrebleu.  Zlomovým se stal rok 1998, kdy byl otevřen první zahraniční obchod značky v Londýně ve čtvrti Chelsea. Patricii se dostalo významného uznání – „Chevalier in France’s Legion of Honour“ a byla oceněna jako parfumérka, která dokázala vybudovat svou vlastní značku. Navíc byla jmenována do čela „Osmothéque perfume museum“ a stala se opravdovým pojmem v parfumérském průmyslu.

Po uvedení dalších úspěšných vůní a otevření nových obchodů s logem Nicolaï se do vedení značky postavil Axel de Nicolaï, druhý syn Patricie. Nyní má značka své neotřesitelné místo v parfumérském světě. Její portfolio zahrnuje nejen ty nejkvalitnější parfémy, ale také interiérové vůně a řadu tělové péče.

Zpět do obchodu