Nová gurmánská vůně od Nicolaï
Zatím poslední parfémová novinka značky Nicolaï dostala název Caravansérail Intense. Při vytváření nové parfémové kompozice se parfémářka Patricia de Nicolaï inspirovala oblastí Levanta, regionem na okraji Evropy, Asie a severní Afriky. Tato místa byla odedávna známá bohatými městy s tradicí v pohostinství, celá oblast byla doslova poseta obchodními stezkami a tzv. „caravansérails“. Jednalo se o hostince, ve kterých si cestující mohli odpočinout a zotavit se.
„Pokaždé, když jsem navštívila Blízký východ mě znovu a znovu překvapil velmi vřelý a přívětivý arabský smysl pro pohostinnost. A ve spojení s kávou to platilo samozřejmě dvojnásobně! Arabská káva je tak jedinečná - zrnka Arabiky s kořením jako je kardamom nebo tonka fazole. Už bylo opravdu na čase, abych vytvořila takovouto gurmánskou vůni“, dodává ke vzniku této parfémové kompozice sama Patricia de Nicolaï.
Složení vůně Caravansérail Intense je postaveno na tónu kávy, která je na Blízkém východě obvyklým a velice oblíbeným nápojem; je to kombinace kávových zrnek Arabika a různých druhů koření, jako je kardamom, hřebíček nebo šafrán. Intenzitu jí dodává pačuli a santalové dřevo doplněné suchými jantarovými tóny slaměnky, vanilky a tonka fazolek.
O Nicolaï
Vše začalo roku 1957, kdy se Patricia de Nicolaï narodila do rodiny Guerlain. Po absolvování International Institute for Perfume, Cosmetics and Food Aromatics ve Versailles se naplno pustila do práce ve vysněném oboru. V roce 1989 se spolu s manželem rozhodli podniknout odvážný krok – založit společnost Nicolaï Parfumeur-Createur a otevřít první obchod značky. O rok později Patricia jako jedna z prvních vytvořila interiérovou vůni té nejvyšší kvality, ikonický Maharadjah. Následovaly jedinečné parfémy jako Eau d’Été či Sacrebleu. Zlomovým se stal rok 1998, kdy byl otevřen první zahraniční obchod značky v Londýně ve čtvrti Chelsea. Patricii se dostalo významného uznání – „Chevalier in France’s Legion of Honour“ a byla oceněna jako parfumérka, která dokázala vybudovat svou vlastní značku. Navíc byla jmenována do čela „Osmothéque perfume museum“ a stala se opravdovým pojmem v parfumérském průmyslu.
Po uvedení dalších úspěšných vůní a otevření nových obchodů s logem Nicolaï se do vedení značky postavil Axel de Nicolaï, druhý syn Patricie. Nyní má značka své neotřesitelné místo v parfumérském světě. Její portfolio zahrnuje nejen ty nejkvalitnější parfémy, ale také interiérové vůně a řadu tělové péče.